ভাগ্য ! মিডিয়া ষ্টাৰ হোৱাৰ পৰা বাচিল বিবেক ||
by : Utpal Mena
মুম্বাই , ২০০০। সদায় বহা তাজ হোটেলৰ সন্মুখৰ ' প্ৰিয় ঠাই 'ত সময় খৰচ কৰি আছিলো। সদায় বহাৰ দৰে সাগৰলৈ মুখ কৰি বহিছিলো।
" মই মুম্বাই এৰিম " -- মই কৈছিলো।
মোৰ কথাই হয়তো আৰছদ ৰিয়াজক ছুইছিল! বহু সময় একো কোৱা নাছিল।
" ৭ বছৰৰ বন্ধুত্ব ইমানতে ইতি ! স্বাভাবিক কথা । হেমচন্দ্ৰ দলেও কেইটা মান বছৰহে আছিল। এটা কথা বুজিলো -- তহতে অসম এৰিব নোৱাৰ।বাৰু সেইবোৰ এতিয়া বাদ।ব'ল , আমি সুৰেশ অ'বেৰয়ৰ ঘৰলৈ যাম। জন্মদিন আজি । "
-- ১৭ ডিচেম্বৰ , ১৯৪৬ চনত জন্ম হৈছিল বলিউদৰ অভিনেতা সুৰেশ অ'বেৰয়ৰ । ২০০০ চনৰ সেই বিশেষ দিনটোত অভিনেতা গৰাকীয়ে বিশেষ উদ্দেশ্য মনত ৰাখি সাংবাদিকক নিমন্ত্ৰন কৰিছিল। উদ্দেশ্য -- দুই সন্তানক চিনাকি কৰি দিয়া আৰু এক সন্তানক প্ৰচাৰ দিয়া"
-- দুই সন্তান বিবেকানন্দ অ'বেৰয় আৰু মেঘনা অ'বেৰয়ক চিনাকি কৰি দি সুৰেশ অ'বেৰয়ে কৈছিল, " বিবেকে সিদ্ধান্ত লৈছে মোৰ বাটেৰে আগবাঢ়িব।আপোনালোকৰ আশীৰ্বাদৰ প্ৰয়োজন...।" আৰু জনাইছিল "ছুপাৰ ফিল্মমেকা"ৰ মণি ৰত্নমে বিবেকানন্দ , মানে বিবেকক পচন্দ কৰিছে ।
-- এই যে মণি ৰত্নমে পছন্দ কৰিছে, এয়া আছিল বিবেকৰ বাবে সেউজ সংকেত। সেই সযয়ত ভবা হৈছিল , মণি ৰত্নমে সেই সময়ত হাতত লোৱা "আলাইপায়ুদে"ত বিবেকে অভিনয় কৰিব! অৰ্থাৎ বিবেকৰ প্ৰথম চিনেমা খন হিন্দী নহব! তামিল হব!
-- সময়ত স্পষ্ট হ'ল সাংবাদিকৰ ধাৰণা শুদ্ধ নহয়! তামিল চিনেমা খনৰ হিন্দী সংস্কৰণতহে অভিনয় কৰিব বিবেকে। নাম : সাথিয়া । গুলজাৰ, মণিৰত্নমৰ চিত্ৰনাট্যৰে পৰিচালনা কৰিব শাদ আলীয়ে। (মালায়লম খনৰ পৰিচালক মণি ৰত্নম )
-- সময়ত চিনেমা খন সম্পূৰ্ণ হয়। ২০ ডিচেম্বৰ , ২০০২ ত চিত্ৰগৃহলৈ আহে। "সাথিয়া" চিত্ৰগৃহলৈ আহে মানে বিবেক অভিনিত, চুক্তিবদ্ধ হোৱা দ্বিতীয়, তৃতীয় চিনেমা ক্ৰমে -- "কম্পানী" আৰু "ৰোড" চিত্ৰগৃহলৈ আহিছিল। গতিকে কোৱা হয় তৃতীয় চিনেমা খনেহে বিবেকৰ সফলতাৰ দুৱাৰ মুকলি কৰিছিল।
-- হয় , "সাথিয়া" ৰ বজাৰ সফলতাই বিবেকক তাৰকাৰ তালিকাভুক্ত কৰাইছিল। চিনে পণ্ডিত সকলে কয় -- দুই বিফলতাই "মিডিয়া ষ্টাৰ" হোৱাৰ পৰা বচালে বিবেকক।
-- বিবেকৰ মুখতো শুনা গৈছিল, "ভাগ্য"! মিডিয়া ষ্টাৰ"হোৱাৰ পৰা বচালে!"
-- "মিডিয়া ষ্টাৰ"!
--হয়, "মিডিয়া ষ্টাৰ"!
--"মিডিয়া ষ্টাৰ" মানে প্ৰচাৰ মাধ্যমে নিৰ্মাণ কৰা বা প্ৰচাৰ মাধ্যমৰ সহায়ত নিৰ্মাণ হোৱা তাৰকা। উদাহৰণ: ৰিত্বিক ৰৌশন (ঋত্বিক বা হৃত্বিক নহয়)। প্ৰথম খন চিনেমা চিত্ৰগৃহলৈ অহাৰ পূৰ্বে প্ৰচাৰ মাধ্যমৰ সহায়ত তাৰকা ইমেজত নিজকে বন্দী কৰিছিল ৰিত্বিকে। আৰু চিনেমা খন চিত্ৰগৃহলৈ অহাৰ পিছতে প্ৰচাৰ মাধ্যমে মহাতাৰকাৰ স্থানত ৰাখিছিল। এনে ধৰনে হোৱা তাৰকা নিৰ্মাণ প্ৰক্ৰিয়াত সুপৰিকল্পিত প্ৰচাৰ পৰিকল্পনাৰ প্ৰয়োজন।
-- আন দিশো আছে 'মিডিয়া ষ্টাৰ" নিৰ্মাণৰ।বলিউড পৰিয়ালৰ নৱাগতই প্ৰথম খোজতেই বজাৰ সফলতা পালে প্ৰচাৰ মাধ্যমৰ প্ৰচুৰ প্ৰশংসা লাভ কৰে। আৰু সহজতে তাৰকা হৈ প্ৰচাৰ মাধ্যমত জিলিকে। উদাহৰণ : কুমাৰ গৌৰৱ। এনে তাৰকা। মানে "মিডিয়া ষ্টাৰ" জিলিকে কম দিনৰ বাবে । সেয়েহে বিবেকে কৈছিল --"ভাগ্য ! মিডিয়া ষ্টাৰ হোৱাৰ পৰা বচালে!"।
বিবেক অ'বেৰয়ৰ প্ৰথম দুখন চিনেমা সফল হোৱা নাছিল। প্ৰচাৰ মাধ্যমত চৰ্চা হৈছিল -- গ্ৰাহক নাই! বিবেকৰ "বলিউড দোকান" বন্ধ ! -- আৰু আজি ? -- বলিউড বজাৰত ৰিত্বিকতকৈ বিবেকৰ গুৰুত্ব বেছি ।
মন্তব্যসমূহ
একটি মন্তব্য পোস্ট করুন