নিপন গোস্বামীয়ে অভিনয় কৰা প্ৰথম খন চিনেমা -- 'সংগ্ৰাম' । পুণেৰ ফিল্ম এণ্ড টেলিভিচন ইঞ্চিটিটিউটত অভিনয়ৰ পাঠ শেষ কৰি' কি কৰা যায়' চিন্তা মনলৈ অহাৰ আগতে পৰিচালক অমৰ পাঠকে প্ৰস্তাৱ আগ বঢ়াইছিল -- 'মোৰ চিনেমা খনৰ নায়কৰ চৰিত্ৰটোৰ বাবে তোমাক ভাবিছো । তুমি কি কোৱা ?' নিপন গোস্বামীয়ে কি কৱ ! নিৰ্দিষ্ট দিনত কলিকতা পালে । আৰু যেতিয়া চিনেমা খন চিত্ৰগৃহলৈ আহিল দৰ্শকে বলিউদৰ দৰে 'স্মাৰ্ট' ৰোমাণ্টিক নায়ক এজন পালে । সেই সময়ৰ সৰহ ভাগ চিনেমাৰ বিষয়বস্তু আছিল ভাল - বেয়াৰ সংঘাত । ব্যতিক্ৰম নাছিল সংগ্ৰামো । অন্যায়ৰ বিৰূদ্ধে নায়কৰ সংগ্ৰাম । আৰ্থিক সমস্যৰ চেপাত পঢ়া শুনা কৰিব নোৱাৰিলে ৰঞ্জিতে । চাহ বাগিছাৰ মালিকৰ জিয়ৰী নিৰুপমা বৰুৱাই ৰঞ্জিতৰ প্ৰতি আকৰ্ষণ অনভৱ কৰে । আৰু স্বাভাবিকতে দেউতাৰ পইচাৰে উচ্চশিক্ষাৰ বাবে সহায় কৰিব খোজে । ৰঞ্জিত মান্তি নহয় । সি মাক-ভনীয়েকৰ ভৰণ-পোষণৰ বাবে উপাৰ্জনৰ বাট বিছাৰিলে । পালে । নিৰুপমা বৰুৱাৰ দেউতাকৰ চাহ বাগিছাতে । ৰঞ্জিতৰ সততা আৰু কৰ্মপটুতাই নিৰুপমাৰ দেউতাক সন্তুষ্ট কৰিলে । আৰু তাক জোৱাইৰ ৰূপত ভাবিলে । আনহাতে অনৈতিক ভাবে ধন ঘটিবলৈ মান্তি নহোৱাত ৰঞ্জিতৰ শত্ৰু বাঢ়ে আৰু সমস্যাত পৰে । -- কব পাৰি আধুনিকতাৰ মিছা সভ্যতাৰ ধুমুহাই সমাজখনৰ নৈতিকতা, স্বভাৱ-চৰিত্ৰ সলনি কৰি পেলোৱাৰ বিপৰীতে নায়কৰ সংগ্ৰামেই অমৰ পাঠকৰ 'সংগ্ৰাম' ।
সংগীত : চিনেমা খনত শঙ্কৰদেৱ বিৰচিত এটা বৰগীত আৰু এটা হিন্দী গীত ব্যৱহাৰ কৰিছে । 'মধুৰ মুৰাৰী ...' বৰগীতটোত কণ্ঠ দিছিল কলিকতাৰ
পিণ্টু ভট্টাচাৰ্যই । খোল বজাইছিল প্ৰভাত শৰ্মাই । 'জীৱনটো যদি তুমি ভাল পোৱা, যৌৱনটো তুমি যদি ভাল পোৱা ...' জনপ্ৰিয় হৈছিল । আন কেইটা গীত : 'আজি মোৰ শেষ গান, নহয় অভিমান...' , 'মন মোৰ উতলা হিয়া চুৰ কৰিলা...' , 'সোণ মোৰ শোৱা টোপনি নাভাঙো...' , 'যা যাৰে ছলিয়া তুঝে নহী বলুঁ ...' ।
উৎপল বৰপূজাৰী,জাহ্নু বৰুৱা, বিতোপন বৰবৰা, যদুমনি দত্ত, ৰীমা দাসক অসম ৰাজ্যিক চলচ্চিত্ৰ (বিত্ত আৰু উন্নয়ন) নিগম পৰিসীমিতৰ অধ্যক্ষৰ দায়িত্ব দিব নোৱাৰাৰ কাৰণ কি? উৎপল বৰপূজাৰী,জাহ্নু বৰুৱা, বিতোপন বৰবৰা, যদুমনি দত্ত, ৰীমা দাসক অসম ৰাজ্যিক চলচ্চিত্ৰ (বিত্ত আৰু উন্নয়ন) নিগম পৰিসীমিতৰ অধ্যক্ষৰ দায়িত্ব দিব নোৱাৰাৰ কাৰণ কি? ৰাজ্যৰ লগতে দেশ-বিদেশৰ চিনেমাৰ অনুভৱ থকা এই নাম কেইটা উদাহৰণ মাত্ৰ। 'চিনেমা' জনা ( নিৰ্মাণ, বজাৰ, মহোৎসৱ ইত্যাদিৰ দখল থকা) লোকৰ আকাল অসমত আছে বুলি নাভাবো। এই কথা স্পষ্ট 'অসমীয়া চিনেমা'ৰ 'উন্নয়ন'ৰ বাবে অসমীয়া চিনেমাৰ লগতে 'দেশ-বিদেশৰ চিনেমা' জানিব লগিব। অধ্যয়ণ কৰিব লাগিব অধ্যক্ষ গৰাকীয়ে। ( যদি অধ্যক্ষ গৰাকীৰ কাম কেৱল চহী কৰা, তেতিয়া হ'লে বেলেগ কথা! তেতিয়া আমি জানিব বিছাৰিম-- অধ্যক্ষ গৰাকীয়ে কাৰ নিৰ্দেশত চহী কৰে?) চৰ্চ হৈছে --অধ্যক্ষৰ আসনত বহুওৱা সীমান্ত শেখৰে কোনোবা ইণ্টাৰভিউত হেনো কৈছিল অসমীয়া চিনেমা নাচাওঁ বুলি! যদি এয়া সত্য, স্বাভাবিকতে কব লাগিব --অসমীয়া চিনেমা নোচোৱা অধ্যক্ষ এগৰাকীৰ নেতৃত্বত অসমীয়া চিনেমাৰ উত...
মন্তব্যসমূহ
একটি মন্তব্য পোস্ট করুন