"প্ৰচাৰ মাধ্যম" বাঢ়িল।
--সামাজিক মাধ্যম।
সামাজিক মাধ্যমত ভ্ৰাম্যমাণ থিয়েটাৰৰো প্ৰচাৰ দেখিলোঁ। "গোট" নিৰ্মাণ কৰা দেখিলোঁ। সৰহ সংখ্যক গোটতে (ভ্ৰাম্যমাণ থিয়েটাৰ কেন্দ্ৰিক) দেখিলোঁ-- অভিজিত ভট্টাচাৰ্যৰ নাটকৰ প্ৰচাৰ। সন্দেহ নৰখাকৈ কব পাৰি, সামাজিক মাধ্যমত হোৱা (প্ৰচাৰ) চৰ্চাই "জনপ্ৰিয়" নাট্যকাৰ অভিজিৎ ভট্টাচাৰ্যৰ জনপ্ৰিয়তা আৰু বঢ়াইছিল।
বিশেষকৈ facebook -ত কম দিনৰ ভিতৰতে ভ্ৰাম্যমাণ থিয়েটাৰ কেন্দ্ৰীক গোটৰ সংখ্যা বাঢ়িল। দুটা মান গোটত দেখিলো অভিজিত ভট্টাচাৰ্যৰ নাটক কেন্দ্ৰীক তেনেধৰণৰ চৰ্চা, যেনেধৰণৰ চৰ্চা আমি (মই আৰু ৰাকেশ প্ৰকাশে) "দৰা হ'ব কোন" -ৰে আৰম্ভ কৰিছিলোঁ। ভাল লাগিল। কিন্তু পৰৱৰ্তী সময়ত অনুভৱ কৰিলোঁ, গোটটোৰ উদ্দেশ্য --অভিজিত ভট্টাচৰ্যক "যেনে তেনে ভ্ৰাম্যমাণ থিয়েটাৰৰ পৰা আঁতৰাব লাগে।" (" "-ৰ ভিতৰত এই কাৰণে লিখিছো, মই অনুভৱ কৰা কথা খিনিয়ে এদিন কথা প্ৰসংগত "গোট"টোৰ এগৰাকীয়ে কৈছিল।), আৰু আন এগৰাকীক "ভ্ৰাম্যমাণ থিয়েটাৰৰ জনপ্ৰিয় নাট্যকাৰ"ৰ আসনত বহুৱাব লাগে। (সেই বিশেষ নাট্যকাৰ গৰাকীয়ে কথাশিল্পী মহেন্দ্ৰ বৰঠাকুৰে অভিযোজনা কৰা নাটক এখন ইফাল-সিফাল কৰি, সেই সময়ত ভ্ৰাম্যমাণ থিয়েটাৰত "নাট্যকাৰ" হিচাবে খোজ দিছিল। অভিজিত ভট্টাচৰ্যৰ "মিলন-মালা পৰ্ব"ত এই গৰাকী নাট্যকাৰ আৰু নাট্যকাৰ গৰাকী কোন ইত্যাদি স্পষ্ট কৰিম। এই গোটটোৰ দুই-একে আমাক লক্ষ্য কৰিও লিখিছিল, সেই বিশেষ নাট্যকাৰ গৰাকীৰ নাটকৰ্ম পছন্দ নকৰা বাবে, আন এগৰাকী নাট্যকৰ্মী মৃদুল চুতীয়াৰ নাট্যকৰ্ম পছন্দ কৰা বাবে। --এই প্ৰসংগ আগলৈ ৰাখিলো।)
--সামাজিক মাধ্যমৰ গুৰুত্ব বঢ়াৰ পাছত পূৰ্বে সংবাদ মাধ্যমৰ একাংশৰ সহায়ত "প্ৰচাৰৰ পিঠিত" (বিজ্ঞাপন ধৰ্মী লেখাৰে) উঠি নাট্যযাত্ৰাত গুৰুত্ব দিয়া অভিজিত ভটাচাৰ্যৰ (বলিউডী শৈলীৰ নাট্যকৰ্মৰ) "নাট্যযাত্ৰা" আৰু দ্ৰুত হ'ল। "নাট্য সম্ৰাট"ৰ দৰে নানা উপাধিৰে সন্মানো দিয়া হ'ল। মুঠৰ ওপৰত, মূলতঃ সামাজিক মাধ্যমৰ সহায়ত এনে ধাৰণা নিৰ্মাণ কৰা হ'ল --অভিজিত ভট্টাচাৰ্যৰ নাটকক বাদ দি ভ্ৰাম্যমাণ থিয়েটাৰৰ "বজাৰ" সফলতা অসম্ভৱ। এই ধাৰণা যে ১০০% শতাংশয়ে অশুদ্ধ, তেনেও নহয়। এয়াও সত্য-- হঠাতে অভিজিত ভট্টাচাৰ্যই ভ্ৰাম্যমাণ থিয়েটাৰৰ বাবে নাটক নিলিখা হ'লে কেইবাটাও নাট্যদলে সমস্যাত পৰিব। (এই খিনিতে মনলৈ আহিছে "নতুন সময়"ত কথাশিল্পী মহেন্দ্ৰ বৰঠাকুৰ প্ৰসংগ ক্ৰমে লিখা "নাটক লিখা সহজ নহয়, ভ্ৰাম্যমাণ থিয়েটাৰৰ বাবে নাটক লিখা কামটো তাতকৈয়ো কঠিন।" কথষাৰ।) চলিত নাট্যবৰ্ষত কেইবাটাও ভ্ৰাম্যমাণ নাট্যদলত অভিজিৎ ভট্টাচাৰ্যৰ নাটক নাই। তেনেদৰে পৰ্যায়ক্ৰমে অভিজিত ভট্টাচাৰ্যৰ নাটক নোলোৱাকৈ "বজাৰ" সফলতা পালে অভিজিত ভট্টাচাৰ্যই ভ্ৰাম্যমাণ থিয়েটাৰৰ বাবে নাটক নিলিখা হ'লেও নাট্যদলৰ বাবে "সমস্যা" নহব পাৰে! (এই খিনিতে উল্লেখ কৰাৰ প্ৰয়োজন আছে-- যি সকল নতুন বা আন নাট্যকাৰক লৈ একাংশ "অভিজিত ভট্টাচাৰ্য বিৰোধি" নাট্য পণ্ডিত উৎসাহিত হৈছে, সেই সকলৰ সৰহ ভাগেই "অভিজিত ভট্টাচাৰ্যৰ বাটে"ৰে আগবাঢ়িছে। এয়া "উৎসাহ"ৰ খবৰ নহয়। উদ্দেশ্য অভিজিৎ ভট্টাচাৰ্য নহয়, অভিজিৎ ভট্টাচাৰ্যই আমদানি কৰি "জনপ্ৰিয়" কৰা বলিউদ-দক্ষিণ ভাৰতীয় চিনেমাৰ শৈলী আঁতৰোৱাহে হোৱা উচিৎ, নহয় নে?)
------------------------------------------
#সেই সময়ত মই "অসমীয়া প্ৰতিদিন"। --কোনে কাকত খনৰ স্বত্বাধিকাৰী জয়ন্ত বৰুৱাক ফোন কৰিছিল, মই ৰাজশ্ৰী থিয়েটাৰৰ প্ৰযোজকৰ ওচৰলৈ গৈ টকা বিচাৰিছো বুলি অভিযোগ দি? অচ্যুত কুমাৰ পাটোৱাৰীয়ে কি প্ৰমাণ কৰিছিল?
#সেই সময়ত মই "আজিৰ দৈনিক বাতৰি"ত। প্ৰতি শুকুৰবাৰে এগৰাকী "চিত্ৰসাংবাদিকে" কিয় কাকত খনৰ স্বত্বাধিকাৰী অঞ্জন দত্তক ফোন কৰিছিল?
#এগৰাকী চিনেমাৰ অভিনেত্ৰীয়ে "নিয়মীয়া বাৰ্তা"ৰ সেই সময়ৰ সম্পাদক শংকৰ লস্কৰক মোৰ বিৰূদ্ধে কি, কিয় কৈছিল? অভিজিত ভট্টাচাৰ্যৰ নাটকৰ "বেয়া"কৈ লিখিলে মোক কি কৰাৰ ভাবুকি দিছিল ?
#চিৰসেউজ অসমীয়া নাটক সংৰক্ষণৰ বাবে বিশেষ আইনৰ কথা কিয় চিন্তা কৰিব লাগে? এই ক্ষেত্ৰত অসম চৰকাৰৰ "সাংস্কৃতিক মন্ত্ৰী" গৰাকীয়ে আগভাগ কিয় লব লাগে।
...লিখি আছো।
------------------------------------------
(আৰু আছে) wait
মন্তব্যসমূহ
একটি মন্তব্য পোস্ট করুন