...বহু প্ৰচলিত দৈনিক কাকতৰ "মালিক" গৰাকিয়ে কৈছিল -- "আপোনাক বেয়া পাইছো।" আৰু সেই "বেয়া পোৱা"ৰ মূল্য আছিল মোৰ ১৮ মাহৰ পাৰিশ্ৰমিক। "অপৰাধ" আছিল --"মালিক"ৰ সম্পৰ্কীয় এগৰাকীয়ে প্ৰযোজনা কৰা চিনেমাত দোষ দেখিছিলো। দৈনিক কাকত খনৰ মোৰ দায়িত্বত থকা পৃষ্ঠাটোত লিখিছিলো। এতিয়া কথাটো এনেধৰণৰ-- চিনেমা এখনৰ "দোষ" লিখাৰ স্বাধীনতা নথকা কাকত খনত বিশুদ্ধ সাংবাদিকতাৰ পৰিবেশ আছে বুলি আমি ভাবিব পাৰোনে? সেই দৈনিক কাকত খনত "মালিকে দিয়া খবৰ" বুলিয়ে অসমীয়া চিনেমা এখনে কাঁ চলচ্চিত্ৰ মহোৎসৱত প্ৰদৰ্শন, বঁটা পোৱাৰ অশুদ্ধ খবৰ এটা আমি সম্পাদনা কৰা পৃষ্ঠটোত লগাবলৈ হেচাঁ দিছিল কাকত খনৰে "সাংবাদিক"এগৰাকীয়ে। আমি লগোৱা নাছিলো। কিন্তু কাকত খনৰ শেষ পৃষ্ঠাত ফটোৰ সৈতে অশুদ্ধ খবৰটো ছপা হৈছিল। এই একেটা সংবাদ প্ৰতিষ্ঠানৰ ডিজিটেল মাধ্যমত অসমীয়া চিনেমাৰ নায়িকা এগৰাকীক আমিৰ খানে "ডংগল-২"ত অভিনয়ৰ বাবে প্ৰস্তাৱ দিয়াৰ মিছা খবৰো আমি পঢ়িছিলো।-- আমি কিয় বিশ্বাস কৰিম, এই কাকত খনত "সজোৱা খবৰ" ছপা নহয়! --আমি কব খোজা নাই প্ৰতিদিনে কাকত খনত এনে ধৰণৰ "সজোৱা খবৰ" ছপা হয়। (কাকত খনৰ নাম? সাংবাদিক গৰাকী? আৰু মালিক গৰাকী? ইয়াত উল্লেখ কৰিব খোজা নাই। আমাৰ প্ৰকল্প "সংবাদ নিৰ্মাণ, বিশুদ্ধ সংবাদ ইত্যাদি"ত নিশ্চয় উল্লেখ কৰিম।) /কিয়দাংশ
উৎপল বৰপূজাৰী,জাহ্নু বৰুৱা, বিতোপন বৰবৰা, যদুমনি দত্ত, ৰীমা দাসক অসম ৰাজ্যিক চলচ্চিত্ৰ (বিত্ত আৰু উন্নয়ন) নিগম পৰিসীমিতৰ অধ্যক্ষৰ দায়িত্ব দিব নোৱাৰাৰ কাৰণ কি? উৎপল বৰপূজাৰী,জাহ্নু বৰুৱা, বিতোপন বৰবৰা, যদুমনি দত্ত, ৰীমা দাসক অসম ৰাজ্যিক চলচ্চিত্ৰ (বিত্ত আৰু উন্নয়ন) নিগম পৰিসীমিতৰ অধ্যক্ষৰ দায়িত্ব দিব নোৱাৰাৰ কাৰণ কি? ৰাজ্যৰ লগতে দেশ-বিদেশৰ চিনেমাৰ অনুভৱ থকা এই নাম কেইটা উদাহৰণ মাত্ৰ। 'চিনেমা' জনা ( নিৰ্মাণ, বজাৰ, মহোৎসৱ ইত্যাদিৰ দখল থকা) লোকৰ আকাল অসমত আছে বুলি নাভাবো। এই কথা স্পষ্ট 'অসমীয়া চিনেমা'ৰ 'উন্নয়ন'ৰ বাবে অসমীয়া চিনেমাৰ লগতে 'দেশ-বিদেশৰ চিনেমা' জানিব লগিব। অধ্যয়ণ কৰিব লাগিব অধ্যক্ষ গৰাকীয়ে। ( যদি অধ্যক্ষ গৰাকীৰ কাম কেৱল চহী কৰা, তেতিয়া হ'লে বেলেগ কথা! তেতিয়া আমি জানিব বিছাৰিম-- অধ্যক্ষ গৰাকীয়ে কাৰ নিৰ্দেশত চহী কৰে?) চৰ্চ হৈছে --অধ্যক্ষৰ আসনত বহুওৱা সীমান্ত শেখৰে কোনোবা ইণ্টাৰভিউত হেনো কৈছিল অসমীয়া চিনেমা নাচাওঁ বুলি! যদি এয়া সত্য, স্বাভাবিকতে কব লাগিব --অসমীয়া চিনেমা নোচোৱা অধ্যক্ষ এগৰাকীৰ নেতৃত্বত অসমীয়া চিনেমাৰ উত...
মন্তব্যসমূহ
একটি মন্তব্য পোস্ট করুন